1) Objednání výletu prostřednictvím webové stránky ahojalanya.cz u cestovní kanceláře ASI TURIZM je předmětem povinnosti závazné platby, pokud není výlet zrušen v souladu s našimi storno podmínkami.
2) Cestovní agenturou je ASI TURIZM, cestovní kancelář se sídlem v Turecku, adresa: Saray Mah. Haci Hamdioglu Cd. 23/1 07 400 Alanya.
Licenční číslo organizátora nebo dodavatele spolupracujícího s námi je A 7283.
3) Online platby zajišťuje polská společnost TUR-TUR Agata Bromberek Uyar.
4) Objednávku provedenou na našich webových Pagech lze zaplatit předem (v plné nebo částečné platbě) bankovním převodem, elektronickými platbami, kreditní kartou nebo v hotovosti v Turecku po příjezdu do hotelu.
5) Ceny na webových Pagech jsou brutto ceny.
6) Veškeré podrobnosti objednávky jsou zasílány e-mailem nebo jsou k dispozici v uživatelském panelu na webu.
7) Po odesláni platby je zaslán samostatný e-mail s odkazem na stažení lístků.
8) Po příjezdu do Turecka nás prosím kontaktujte SMS / e-mailem / telefonem a uveďte číslo vaši objednávky. Díky tomu budeme vědět, že jste se na svém hotelu ubytovali tak, jak bylo původně naplánovano.
9) Časy vyzvednutí uvedené na lístku nebo v rezervaci se mohou změnit. Pokud se změní, budeme vás kontaktovat den před výletem.
10) V den odjezdu na výlet prosím vyčkejte ve stanovenou dobu před hotelem (nebo jiném místě s námi dohodnutém).
11) Na výlet vás vyzvednou jen s platným zakoupeným lístkem (vytištěným nebo zobrazeným ve vašem telefonu).
12) Autobus může mít zpožděni až 15-20 minut. Po uplynutí této doby nás prosím okamžitě kontaktujte textovou zprávou nebo telefonem, klidně i v noci či ráno!
13) Naše výlety jsou organizovány anglicky mluvícím průvodcem nebo v mezinárodních skupinách. Informace o průvodcích najdete v popisu konkrétní cesty.
14) Během cesty prosím dodržujte doporučení vedoucího / instruktora prohlídky.
15) Další (dodatečné) pojištěni je součásti sportovních výletů (potápěni, rafting). Pamatujte však, že žádné pojištěni se nevztahuje na nehody pod vlivem alkoholu!
16) Pokud účastník trpí chronickými chorobami, mel by mít připojištění, jinak se účastni zájezdu na své vlastní riziko.
17) Děti do 6 let, které se účastní výletu zdarma, nemají zaručené jídlo (samozřejmě mohou jist s rodiči). Pokud nejsou k dispozici žádná volná místa v autobuse, sedí rodičům na klíně. U delších výletů (Kappadokie, Pamukkale atd.) Doporučujeme zakoupit pro vaše dítě zaručené sedadlo (můžete si ho koupit při rezervaci).
18) Výlet do Kappadokie: účastníci, kteří cestuji sami, jsou povinni zaplatit další poplatek ve výši 10 EUR za jednolůžkový pokoj.
19) Snažíme se zajistit, aby zájezdy, které nabízíme, přinášely pouze pozitivní zážitky. Proto jsme otevřeni jakýmkoliv návrhům a záleží nám na názorech našich hostů. Všechny komentáře a stížnosti by měly být okamžitě nahlášeny vedoucímu zájezdu během cesty nebo ihned po skončení výletu v kanceláři Alanya Online, aby naše kancelář měla možnost reagovat na vaše stížnosti ještě během vašeho pobytu v Turecku!
20) ZRUŠENÍ OBJEDNANÉHO A ZAPLACENÉHO VÝLETU
Více než 24 hodin před dohodnutým datem je možné změnit datum, cestu, počet osob a odstoupit s plnou refundaci. Méně než 24 hodin před cestou a přímo před ní nelze zaplacenou částku vrátit! Jedinou výjimkou je náhlé onemocnění potvrzené lékařským dokumentem. Bez předchozího informování kanceláře nevracíme náklady na cestu, které jste se nezúčastnili! * Jedna výjimka: nevracíme zálohu zaplacenou za cestu do Istanbulu (protože po jejím obdržení pro vás kupujeme letenky a nepodléhají zrušení).
21) ZRUŠENÍ OBJEDNANÉHO A NEZAPLACENÉHO VÝLETU
Více než 24 hodin před dohodnutým datem můžete změnit datum, cestu, počet osob nebo zrušit cestu. Dohodnutý poplatek musí být zaplacen méně než 24 hodin před cestou nebo v den odjezdu. Bez ohledu na důvod zrušení nezapomeňte, že vaše místo může být využíváno jinými turisty! Respektujte také naši práci a informujte nás o svém zrušení co nejdříve!
22) ZRUŠENÍ VÝLETU KANCELÁŘÍ
Máme právo zrušit všechny potvrzené rezervace za jakýchkoliv okolností z důvodu nedostatku minimálního počtu účastníků, jakož i v případech tzv. vyšší moci (nepokoje, stávky, přírodní katastrofy a další události mimo naši kontrolu). Pokud potřebujeme výlet zrušit nebo změnit, nebo pokud nemůžeme zaručit rezervovanou prohlídku, vrátíme vám zaplacené peníze nebo vám nabídneme náhradní datum nebo jiný výlet.
23) ZMĚNA PROGRAMU PROHLÍDKY NEBO ČÁSTI PROGRAMU
Z organizačních důvodů máme právo na změnu některých části cesty. Můžeme také změnit pořadí navštívených bodu. Tyto změny jsou vždy prováděny na přání a pro vyšší spokojenost turistů, nikdy nejde o naše rozmary. V takovém případě nahradíme zrušený bod jiným bodem s podobnou atraktivitou (např. jiná restaurace, jiná vyhlídka, jiný vodopád). Může se stát, že o změně budeme informovat během cesty, pokud jsme změnu nemohli předpovědět dříve.
24) Ahoj Alanya není odpovědná za žádné nákupy (předměty, CD nebo fotografie) zakoupené během výletu od našich dodavatelů. Stížnosti by měly být adresovány přímo osobám, které tyto služby nabízí.
25) Zástupce Ahoj Alanya může fotografovat a zaznamenávat zákazníky na výletech. Vyhrazujeme si právo používat tyto materiály k inzerci a propagaci našich služeb bez získání dalšího písemného souhlasu. Rovněž máme právo citovat komentáře a prohlášeni zákazníků, zahrnuté v průzkumech nebo e-mailech, které nám zasíláte, pro propagační a reklamní účely našich služeb.
26) STÍŽNOSTI
Veškeré výhrady nebo stížnosti je třeba hlásit nejlépe během cesty nebo bezprostředně po ní, abychom na ně mohli reagovat co nejrychleji. Čím později nás kontaktujete, tím obtížnější pro nás bude vám pomoci. Pamatujte, ze do organizace výletu je zapojeno mnoho lidi, obchodních partneru, řidičů atd. Jakékoliv komentáře jsou pro nás velmi cenné, pomáhají nám měnit se k lepšímu.
Předem Vám děkujeme za Vaši spolupráci!
Kontakt: ahojalanya@gmail.com